Zombies i arbetslivet!

Jag hittade lite gamla skrafferade zombiebilder! Jag tror jag har visat dem på min förra blogg, men jag slänger upp dem igen. Det finns ju definitivt folk här som inte sett dem! Nu är de ju nästan ett år gamla, så det är ju lite daterat och kunde ju ha varit snyggare känner jag! Den har skrafferingar aldrig varit min starka sida! Föredrar att rita med hårda skuggor, som i sista bilden på zombieserietecknaren vid ljusbordet!

Första bilden ska vara mjukt naturligt ljus!



Den andra är skulpterande ljus som inte kommer ifrån någon speciell ljuskälla!



Och sista bilden är alltså hårt ljus med hårda skuggor! Min favoritljussättning!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0