Skolsatir!




Jag vet inte hur bra den är! Men jag var lite halvnöjd själv med utbildning-inbillning-grejen! :P
Det kändes väldigt seriöst att rita när man hade nånting att "säga" faktiskt!

Nånting som jag kan känna direkt själv är att det kanske är för många kommentarer från folket i bakgrunden! Det blir för rörigt! Det hade räckt med 3-4 stycken! Men nu får det bli så här!

Det roliga i den här rutan kanske är lite internt! Det är baserat på saker runt serieprogrammet i Gävle som jag går! Men jag publicerar den ändå då det ändå känns som att utomstående också kan känna igen sig!

Edit: Testade att ändra texten i bilden till vit efter att ha mottagit lite konstruktiv kritik!
Men känns det ändå inte lite jobbigt att läsa? Rött som bakgrund kanske inte är optimalt!


Kommentarer
Postat av: Efraim

Vit text var mycket bättre! Förresten nu har jag också skaffat blogg, be ready to get web-raped! >:D

2010-02-19 @ 02:00:08
URL: http://efraims.blogspot.com/
Postat av: Burre

Is that sooo? Well, vi får väl se vem som blir den webrapade ;P

2010-02-19 @ 02:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0