lexivision (beskrivning av bankomat)

Jäklar var länge sedan det var som jag uppdaterade nu! Jag skyller på julledighet! De senaste dagarna/ nätterna har jag arbetat iaf! Inatt gjorde jag färdigt den här skoluppgiften! Är väl ganska nöjd! Försökte hålla det så enkelt som möjligt! Skulle ni begripit hur en bankomat fungerat om ni fick den här beskrivningen? Förutsatt att ni kan svenska då och inte är någon importerad afrikansk negerslav på ett rödbetssfält i Torsby! 

Jag håller på med lite serier också! Bl.a den som jag visade en bild på senast men också en serie som jag som jag började på igår som har lite fina miljöbilder av skog och natur och lite söta djur och jag har försökt så gott jag kan att vara så realistisk som möjligt i avbildningen av djur och växter! Den har väl inte riktigt någon story att snacka om men jag ritar den ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0