Oscar Wÿlde headbangar vidare!

Anledningen till att det tyvärr blir väldigt lite Oscar Wÿlde är ju som jag tjatat om innan därför för att jag arbetar på så många andra serier samtidigt! Serier som kräver betydligen hårdare arbete och som jag arbetare om betydligt mer! Jag ska nog ändå försöka rita mer Oscar Wÿlde han är fan den bästa serien jag gjort, den har ju potential tror jag! Och strippserier är ju så pass enkelt att göra hyffsat bra! Och det går snabbt! Mitt favoritarbetssätt! ^_^
Dessutom har jag arbetat så mycket på ganska allvarliga och dystra saker så det är skönt med humoravbrott känner jag!
Här är iaf två stycken jag gjorde idag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0