Nikki, nojjan och kissekatten!

Så, fick ur mig nåt nytt igår iaf!
Eller ja, bilden under här är nån vecka gammal egentligen! Ville inte ladda upp den för jag var inte helnöjd med resultatet! Men här är den ändå nu!




Jag läser Nikki Sixx bok The Heroin Diares och tänkte göra nåt åt det hållet! Försökte mi på att rita den galenskap som han går igenom i boken! Fast jag tror ärligt talat jag inte ens är i närheten av hans verklighet! Kanske ska försöka rita en till! Mörkare! Fast det får bli senare...

Den där elefanten till vänster med spiralsnabel står för övrigt här i min lägenhet! Tyckte det var tillräckligt bisarr för att passa in i en kokainpsykos! xD

Nu till nåt sötare: en liten arg kissemisse (i gott sällskap med Mr. Paranoia här ovanför)!

Katter kanske är de sötaste djur som finns!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0