Barnbokens första sex sidor!

Här är de tre första uppslagen från barnboken! Om ni vill så kan ju ni med småbarn läsa för era barn, om barnen blir tokiga för att det inte finns nån fortsättning än så borde det betyda att jag lyckats ganska bra! =P

(Det finns en del stavfel och felaktiva avstavningar och jag är medveten om dem, men jag var redan klar med allt när jag upptäckte dem så jag orkade inte backa och rätta till! Jag ska göra det innan jag skickar dem nånstans!)


 

     







Nu ska jag sätta ihop det här på nåt snyggt sätt tillsammans med resten av storyboarden och manuset! Jag ska prova att färglägga några sidor med färgpennor också för att se hur det ser ut! Sedan ska jag börja leta förlag och testa skicka det för att se om nån kan vara intresserad...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0