Ibland undrar jag vad fan jag håller på med egentligen, men då brukar jag sluta tänka och fortsätta ha roligt istället!

Egentligen är det ju tänkt att jag ska rita i den här bloggen! Men idag kör vi en specialare som förtjänar lite utrymme!

Det händer ibland att jag får idéer som jag bara inte kan släppa, utan som måste fullföljas! Oftast är det jättedumma grejer, och det här är nog det konstigaste hittills! Jag upptäckte att mina mycket slitna skor hade ett stort hål frampå, som såg ut som en mun! Så jag gav den ögon och tunga och gjorde ett Skomonster! =D


Först har vi bara ett vanligt skomonster... efter det kommer ett mer intellektuellt skomonster som studerat på universitet och kan läsa! Sedan har vi ett skomonster som äter sin favoritmåltid: färska hyresavier! Det sista är ett farligt rabiessmittat skomonster som gömmer sig under sängen!

klicka för större:




Mina skor är så mycket mer än bara skor!

Jag älskar mina trasiga skor precis som en förälder älskar sitt mongoloida barn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0