Pappas nya lekplats! (CENSURERAD)

Egentligen skulle jag bli lite seriösare och jag har en massa riktiga BRA manus som ligger och väntar... MEN eftersom jag tycker att det är fruktansvärt roligt att provocera och att testa gränserna för vad som är okej så kunde jag bara inte låta bli att rita om Pappa Nya Lekplats som jag blev avstängd från Flashback-forumet för!
Men jag har inte gjort den äckligare, däremot har jag cencurerat den lite och lagt den precis på gränsen!
Sida tre som tidigare kanske vissa ansåg var lite... grov... har bytts ut nu... Jag kan erkänna att jag faktiskt kan tycka sida tre var lite onödig... den tillför inte historien så mycket! Jag ritade mest dit det enbart för att chocka folk!
Nu har jag dragit ner på det och den flyter på med historien bättre! Fortfarande provocerande men den bryter inte mot några lagar! Jag tycker nog själv att det blev en förbättring!  ^^















Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är den ocencurerade versionen då?

2009-12-09 @ 16:45:09
Postat av: Burre

Längre bak i bloggarkivet! Pappas nya Lekplats heter den bara! =)

2009-12-09 @ 17:34:52
Postat av: Tobbe

Måste säga att du fick till negerbilderna väldigt bra!

2009-12-12 @ 23:28:25
Postat av: Mia

Ha ha ha..,hoppas dom gick illa åt han allihop ända tills han tog livet av sej eftersom han e såååå sjuk ihuvudet, d måste ju va någe riktigt fel när man gillar både feta POLISER å små flickor!

Tjo

2009-12-28 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0