Den bistra verkligheten!

Vaknade inte förrän vid fyra igår eftermiddag så nu har jag suttit uppe hela natten och arbetat på Pension och Passion! Jag håller ju på att snygga till den så att den går att skicka iväg till Galago osv... klockan är halv åtta på morgonen så nu börjar jag bli trött! Jag måste gå hem och sova nu! Men en serie ska jag bjuda på innan dess iaf!

Jag har postat den på Flashback-forumet tidigare men jag tror inte att jag har lagt upp den här på bloggen än så jag passar att göra det! Det finns några serier ibland som jag blir extra nöjd med! Pension och Passion är en, Oscar Wïlde är en... och den här ensidingen om den bistra verkligheten är en... bland annat! ^^






Kommentarer
Postat av: jens

Rätt skoj =D

Den bistra sanningen är att den fula, korkade idioten som bara tokstöter på bruden med "tja, jag har stor kuk" får bruden...

2009-12-03 @ 15:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0