Burres kockskola!

Det här är bakning på Burrenivå! Jag gjorde det själv utan recept för typ 2 år sedan! Det var faktiskt ganska gott! Andelen ingredienser får man välja själv! Ta mest av det som är godast, det gjorde jag! =P



Mikrovågsnugn är en ovärderlig uppfinning! En av de största! Liksom... först upptäckte man hur man gör eld... och  sedan brakade mikrovågsugnen in och fullständigt kickade eldens ass!!

Bon Appetite! =)

Det var en skoluppgift i Lexivision! Jag kastade ihop det på tio minuter på lektionstid och mitt recept måste ha varit den allra enklaste av alla de recept som redovisades! Men enkelheten blev en fördel för den blev med beröm godkänd, även om läraren aldrig i livet skulle testat mitt recept! xD
Fast jag kunde ha haft med måttanvisningar sa han! Men jag bara hävde ju i lite saker när jag gjorde det själv så jag hade ju inga anvisningar! Och det här är det enda jag bakat nånsin så det fick bli så här! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0