Lemmy som konst?

Jag hade hittat en bunt overheadpapper som jag tänkte var bra att ha till nåt nån gång. Jag testade att rita lite på dem med mina tuschpennor.... det blev inte alls bra. Skitfult snarare! Jag tröttnade och slängde bilden i en kartong tillsammans med diverse skräp.

Men ju mer jag tittar på den nu efteråt, desto mer känner jag att den faktiskt ser bra ut trots att den är så ofärdig. Den hade blivit tråkig att titta på om den varit perfekt tror jag. Iaf för mig! 

Den är oslipad men ändå färdig!





Kommentarer
Postat av: Kalle Vårta

Gillar den här starkt. Väldigt få streck men mycket innehåll.

2010-05-31 @ 03:49:28
Postat av: FogstridEr

Jag följer din blogg och tycker du är jävligt skicklig! Du har min fulla respekt!



ps. Fortsätt vara provokativ det vinner du på i längden!

2010-06-02 @ 04:12:40
URL: http://www.soundcloud.com/FogstridEr
Postat av: Burre

Tack så mycket! Och nej, jag gillar fortfarande att provocera. Men man måste ju försöka provocera på ett smart sätt också... känner jag iaf.

2010-06-02 @ 05:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0