Vår planet!

Vår planet, lite överbefolkad... lite förorenad... lite JÄVLA deprimerande... Är tänkt att kunna användas för att illustrera en artikel!



Också en lite mindre version som ska gå att förminska!


Båda gjorda ikväll!

Update på serierna jag håller på med: jag vet att det tar en jävla tid mellan upptaderingarna här nu! Men jag har verkligen varit nere i en svacka några veckor där jag inte orkat arbeta alls och när jag försökt ändå har det bara resulterat i skräp! Men nu ser det ut som att det har vänt! Jag kommer nog inte kunna uppdatera här så jätteofta på ett litet tag dock! Alla arbeten som jag håller på med nu är längre serier på runt 6 till 10 sidor!
Men det kommer saker! Jag arbetar fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillart, skarpt! :D

2010-01-22 @ 03:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0