Semlor? Vad är grejen?



Det är sällan jag gnäller om nåt här på bloggen men jag måste fråga mig: vad är det med semlor som får folk att vallfärda till konditorier och affärer?! Några proppar ju i sig semlor tills de kräks!
Semlor måste ju vara något av det tråkigaste som finns i bullväg! En enorm TORR jävla bulle utan smak också en liten klick grädde (som inte heller är särkilt spännande ska tilläggas!) ostrategisk placerad på toppen så att det knappt går att äta utan att doppa ansiktet i den eller tappa hälften! Det enda bra med semlan är mandelmassan och den gömmer man naturligtvis så lite som möjligt av längst innuti det här underverket till bulle! 

Nä, tacka vet jag öl! SKÅL er svin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0