Hard work, work!

Jag är mer än halvklar med den längre serien nu! Sju ritade, fem sidor kvar! Har hållit takten på en sida om dan dessutom, förutom ett undantag! 
Men idag har jag börjat smårita lite på "concept-art" inför nästa serie! Den ska vara lite mörkare och jag ska testa lite nya uttryckssätt! Utnyttja bildmediet och hela seriemediet för att förstärka huvudpersonens sinnesstämning! Jag är rätt nöjd med första, men kopian som jag försökte färglägga och smutsa ner ser ut som skit!

Jag är ganska inspirerad av Nikki Sixx självbiografi Heroin Diaries här! Både historiemässigt och bildmässigt för den är verkligen sjukt snyggt rent grafiskt!




Kommentarer
Postat av: XenapZ

Även att jag köpte Heroin Diaries just nu i helgen ^^

2010-02-25 @ 21:34:10
Postat av: Burre

Nice! Den är riktigt mörk alltså! xD The Dirt skrapar bara lite på ytan jämfört med den känns det som!

2010-02-25 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0