Byta adress!?

Jag sitter nu och är såååå sugen att byta från Blogg.se till Blogspot.com! Blogg.se suger ju röv, det enda som håller kvar mig nu är att jag inte kan flytta inläggen härifrån till Blogspot! Blogg.se låser fast dem! >_<

Jag har letat och testat skript och grejer som ska kunna gå runt spärren men kan inte hitta något som exporterar till blogspot! Bara till Wordpress!

Det känns också dumt att byta adress hela tiden men Blogspot är ju bättre! Har redan skapat en och tittar runt lite bland funktionerna och det är ju 100 gånger bättre: burreritar.blogspot.com
Funderar på att byta ändå! Man kan ju länka till den här på nåt synligt ställe bara!

 

Kommentarer
Postat av: Caspian Rehbinder

Varför inte byta till Wordpress? Jag har aldrig haft några som helst problem med Wordpress: det är både enklare att använda och enklare att göra snyggt än andra blogghotell jag sett.

2010-03-23 @ 18:04:47
URL: http://caspianrehbinder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0