Galna rockers!

Inatt drömde jag! En helt fantastisk historia som jag inte vill outa här med risk för att nån snor den! Men den handlade i stora drag om en stor hyllad rockstjärna som kämpar med sina inre demoner, mot hjärnspöken, droger och upprepade självmordsförsök! Slutet på drömmen hade en riktigt överraskande vändning dessutom och det kändes som att sitta i en biosalong för drömmen fick verkligen ett bra avslut precis innan jag vaknade! Det var som att eftertexterna precis skulle starta när jag slog upp ögonen! Jag har nästan slutscenen bild för bild i minnet!

Riktigt häftigt när historier kommer sådär till en! Tyvärr kommer jag ju bara ihåg resten av drömmen i ganska stora drag också (och en del grejer var ju helt orelevanta) men de viktigasta delarna kommer jag ihåg!
Så nu ska jag börja pussla och försöka bygga ihop den här drömmen igen! Några pusselbitar har jag men några kommer jag ju få skapa från scratch!

Här är lite bilder som jag ritade idag baserat på drömmen! Jag kommer nog hämta mycket inspiration till teckningarna från Kiss/McFarlanes Psycho Circus-serier och Spawn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0