Shane MacGowan karikatyr!

Det här ska också föreställa allas vår mysfarbror Shane MacGowan! Fast en karikatyr! Jag måste öva mer på karikatyrer! OCH porträtt! Men inte nu, nu har jag arbetat hela dan och ska gå hem och slappna av i soffan med några folköl som ligger i kylen... mm...
Ironiskt nog blir jag jättesugen på att dricka efter att ha suttit en hel kväll och stirrat på bilder av Shane MacGowan! Han borde ju vara ett avsräckande exempel... men jag har verkligen nån sån manisk dragning till dåliga förebilder! artister och kändisar och konstnärer med väldigt ohälsosamma livsstilar är mycket mer spännande... De lever på ett sätt som man inte får göra och skiter i folks åsikter! Jag avgudar alla dåliga förebilder! xD 
Jag vill också bli en dålig förebild!

(fast ärligt talat är det riktigt skönt att arbeta såhär mycket också! 10-11-12 timmars arbetsdagar är perfekt! Sen hem och sova, vakna, och dra och jobba 11 timmar! Även om man inte hinner med nåt annat på dagarna än bara arbete så känner man sig så nöjd när man går och lägger sig! Meeen... det är ju ändå inte fel att ta sig en bläcka eller fem när lusten faller på!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0