Nykär med löständer (16 sidor)

Här kommer den uppfräschade versionen av Pension och passion! Vet inte om titeln blev bättre men det var ett av de kortare och snärtigare namnen jag kom på och jag gillade det! Nu känns det bättre! Den är mycket mer tillsnyggad i slutet men jag tog och drog över hela historien när jag ändå höll på! Sista sidan fick jag göra om helt från början för den hade jag tappar bort!

Nu kom det nåt jäkla streck till vänster på några sidor men jag orkar inte fixa det, det får vara!
































Kommentarer
Postat av: Anonym

Enormt rörande.



Jag vet inte om det är jag som överanalyserar men jag fick en känsla av att allt som den gammla kvinnan upplevde med den unga grabben enbart var en escapism ifrån den tråkiga vardagen och sorgen efter sin döda man och att hennes intima känslor förste henne tebax till verkligheten.



Om inte så är fallet så var den ändå jävligt galen och underhållande att titta på!

2009-12-09 @ 17:01:11
URL: http://www.soundcloud.com/FogstridEr
Postat av: Emil

Jag älskar den här serien! Jag har läst den flera gånger nu vid olika tillfällen, och den är helt fantastisk!



Du är grymt duktig!

2009-12-13 @ 01:09:09
Postat av: mjöl

otroligt fin serie. det känns i hjärtat när jag läser den.. :)

2010-01-11 @ 16:36:21
URL: http://crepes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0