Headers!

Två headers...

Den första är för en annan sida... Punkrocks.se... men den blev inte så bra! Det blir nog väldigt rörigt om man ska ha sidans logotyp där också... den ska jag göra om lite!

Den andra är en header till den sida som jag med blod, svett och tårar försöker få ihop själv! Ett första försök! Jag vill gärna ha flera exempel från olika serier redan i headern för att man ska kunna få en lite idé om bredden direkt.
Fonten jag använt för att skriva mitt namn med kanske kan bytas tïll nåt snyggare alternativt att jag skriver det själv för hand! Oscar Wïilde ska jag sätta igång med mer igen och fortsätta satsa på! Så jag satte honom först eftersom han hittills kännts lite som min "huvudserie"... även fast det var länge sen jag jobbade ordentligt på den!

klicka för större:

 


Kommentarer
Postat av: Nisse

Ser proffsigt ut med &:et i röd text :D

Snyggt inklippt med seriestripparna också!

2009-12-23 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0