Det är ju ändå Jul!

Såhär i Juletider måste jag passa på att visa upp mitt fina julpynt! Det tog ungefär två sekunder att julpynta, kanske lite kortare! Förra året fick den hänga i ateljen på skolan, i lampan över ljusbordet! Men nu kände jag att NÄ, jag vill allt ha lite julstämning hemma i lägenheten sen här gången!

Men ärligt talat, jag förstår inte folk som orkar julpynta! Speciellt om man bor ensam! Vem fan bryr sig om ljusstakar och stjärnor och glitter och tomtejävlar när man bor själv! Det är väl en sak om man har familj och annat, att man gör det för barnens  skull... men det skulle aldrig falla mig in att springa och köpa en massa julprydnader! Det finns väl hundra andra saker man kan lägga energi och pengar på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0